Bloggar

2008-04-19 | 19:04:10

Har suttit hela dagen och mest tråkat på internet (när det väl fungerat). Kollat en massa bloggar och läst kommentarer. Det som förvånar mig är att folk verkligen pallar sitta och slösa energi på att skriva en massa elaka saker till andra, som dom oftast inte ens känner. Vad som förvånar mig desto mer är att de få som skriver elaka kommentarer och verkligen vågar lämna ut sitt namn eller en länk till sin blogg ofta visar sig ha precis samma typ av blogg själva som den dom sitter och gnäller på. Om man nu inte gillar något kan man väl bara sluta läsa och ägna sig åt något annat. Det är ju en viss skillnad när man har en vettig åsikt angående någonting, tex om man inte håller med om vad bloggaren tycker. Då kan man väl skriva ett inlägg och säga emot. Men måste man ägna sig åt smutskastning? Känns som det finns gott om fjortisar i allmänhet i bloggvärlden. Lägg er energi på något vettigt istället säger jag.

Kommentarer
Postat av: Adde

Håller med dig, även om jag tycker att kommentarerna ibland är mer underhållande än själva bloggen av den anledningen att många som skriver inlägg inte har alla får i hagen.
Måste bara tipsa om två saker, dels plats 1 på alex schulmans lista ( i slutet ) http://www.mixmegapol.se/podcast/podcastingalexmedia/ljud/alexmedia62.mp3

Och en forumtråd som spårat ur totalt
http://www.minbebis.com/forum2/viewtopic.php?f=61&t=11428&st=0&sk=t&sd=a

Hoppas att är bra med dig, Kram

2008-04-19 @ 22:26:52

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0