Home sweet home

2008-04-02 | 18:59:39

Nu har det redan gått tre dagar sedan jag kom hem. Har hunnit med en del och ändå kanske inte. Mest har jag latat mig med älsklingen, tittat på film och myst. Har varit uppe agenturen en runda också och snackat, bokat biljett till nästa vecka, och varit ute och promenerat på stan och runt pildammsparken.
 
Och så har jag varit och tittat på hockey. Va hockey? Ja, just det, hockey. Mitt förhållande till sport i allmänhet, och hockey i synnerhet, har väl egentligen endast bestått i ett aningen svalt intresse som endast blir större då det är något riktigt viktigt på gång. Hockey påminner mig mest om när jag var liten och satt i morfars bil på väg hem från småland och det var någon match han var tvungen att lyssna på på radion. Eller alla samlarbilder man bråkade med lillebrorsan om i mellanstadiet. Men det här var verkligen kul! Vilken jäkla match! Hur spännande som helst!

Ikväll blir det våfflor hemma hos Zara med Marcus och Johan. Gottigottgott. Jag ska försöka att inte kränga för mycket..


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0