Igår igår igår

2008-04-22 | 20:22:59

Med risk för att vara tjatig: ösregn är skittråkigt! Igår regnade det hela dagen - igen. Dessutom snodde någon mitt paraply på en av de första castingarna, så halva dagen fick jag springa runt med min halsduk som regnskydd istället. Sedan köpte jag ett nytt paraply av en av snubbarna i metron som står och säljer. Lätt dagens bästa köp. Är helt stolt över mig själv för att jag lyckades pruta ner det från 5 euro till 2. Yeah! Tänkte att om jag tar ett som sticker ut lite kan ingen sno det utan att jag fattar vem det är, så det blev ett med tigermönster. Det är så fult att det blir snyggt. Eller?

    
(1: Milano är inte så glammigt när det regnar, speciellt inte på hållplatsen i 20 min utan paraply. 2: Dagens castingar och mina anteckningar how to get there, alldeles för många en regnig dag. 3: Kul med nytt paraply. 4: Fast kanske inte så kul ändå? 5: Sekunden efter att jag tagit bilden höll jag på att bli överkörd, tänkte mer på kameran och mindre på att flytta på mig..)

På kvällen var jag och Maria ute och åt med en kille som heter Federico. Han är agent åt en kompis till Maria och jag träffade allihop i fredags när vi var på Cavalli. Vi var på en brasiliansk restaurang. Jag älskar brasilianskt, det häftigaste är att de går runt med allt köttet på spett och skivar upp det direkt på din tallrik, du får själv välja vilken bit på köttet du vill ha och hur mycket. Vi hade riktigt kul, satt och snackade hela kvällen och sedan fick vi tre olika sorters efterrätter som vi alla delade på. Mums! Jag har fortfarande lite ont i magen, så mycket åt jag.

      
(1: Vi. 2: Federico och ET. 3: Läskigt. 4: Mmmm Jordgubbscarpinuchka (fråga inte om stavningen, jag är ingen bartender) 5: Salsa baby! 5: Telefon med älsklingen.)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Sandra!!!
Mvh
Sune & Co

2008-04-22 @ 20:51:35
Postat av: Anonym

Jag tyckte att paraflaxet var assnyggt. Det är väl inget fel på det?
E.T var läskig dock, han är ganska läskig överhuvudtaget tycker jag..
Hoppas det inte regnar lika mkt på dig idag. Här lyser solen från klar himmel.
Ha det!
//CC

2008-04-23 @ 11:43:49

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0