Lunchpaus

2008-04-30 | 14:01:29

Dagens lunch: choklad med russin och nötter. Jag kommer bli så tjock!

Nu sitter Marcus och visar bilder från när de var i Livigno. Bl.a på en mobiltelefon-omelett. Hmm... Vi har tittat på "Sanningens ögonblick" på kanal 5´s hemsida. Aldrig att jag hade ställt upp på nåt sånt. Allt på tv här är dubbat. Trååkigt. Men vi ska strax gå så det spelar ingen roll. 

Känns lite trist att inte vara i Lund idag, jag tror det är fullt ös där vid det här laget. Förra året, som startade med räkbomb och bubbel i parken, var så sjukt kul. Nästa år måste jag se till att vara där.

Kommentarer
Postat av: bettan

men hallå! du hade inte klarat en valborg utan en packad bettan som skrivker att hon trivs bäst i ppna landskap!

2008-04-30 @ 17:50:22

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0