Plask o slask

2008-04-15 | 01:16:47

Mina skor och strumpor är genomblöta och jag har fått plaska mig genom enorma vattenpölar på väg fram och tillbaka genom stan. Vi har hunnit med Lidl två gånger idag, en gång för att handla lunch och en för att köpa tröst-choklad och grönt te. Det behövs när det bara regnar hela tiden. Andra gången skulle Erica handla ägg, men såklart gick just den påsen sönder precis vid utgången och det blev mest äggröra över hela golvet.


Om mindre än två veckor kommer min älskling förhoppningsvis och hälsar på! Jag längtar så jag nästan spricker. Hoppas bara att vädret hinner bli lite bättre tills dess. Fast jag hade varit nöjd med att bara sitta inne och kolla film, bara han är här.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0