Prosit!

2008-04-17 | 23:38:13

Något i lägenheten gör mig sjuk. Ja, inte jättesjuk, men det kliar i näsan, ögonen blir svullna och jag får hosta och ont i halsen. Jag vaknar på morgonen med halsont, snuva och kli i ögonen och tror att ajaj nu är det en förkylning på gång. Men efter ett par timmar på stan med frisk(?) luft känner jag mig fine och tänker att det gått över. Inte då. Ett par timmar framför datorn på kvällen är allt som behövs för att det ska kännas lika risigt som på morgonen igen. Jag hoppas verkligen inte jag lyckats få någon läskig allergi, det verkar skitjobbigt.


Jag är så glad över mitt nya kusinbarn som jag inte ens träffat än att jag drömmer om det på nätterna, oooooh vad spännande!


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0