Skuggan av ett monster

2008-04-15 | 23:52:31

För ungefär en timme sedan susade något som lät som ett mindre flygplan in i mitt hår. En kvart senare såg jag skuggan av något som faktiskt skulle kunna vara något i stil med ett litet bombplan flyga förbi min skärm. Jag har hört talas om de Italienska myggorna och de är inte att leka med. Jag är allergisk. Någon som vågar sätta emot att jag kommer se ut som om någon hemsk hudsjukdom drabbat mig imorgon?

Jag sitter här med min kassa internetanslutning och äter oliver samtidigt som jag försöker bestämma mig för vad jag ska läsa på högskolan till hösten. Tur att dom förlängt anmälningstiden, som vanligt är jag ute i sista minuten.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0