Sleeping beauty

2008-04-20 | 15:42:37

Har precis kommit hem från ett jobb som var lite annorlunda än vanligt. Meningen var att korsa olika disney-prinsessor med en lite mer sexig och kaxig look. Svårt att göra utan att det blir för cheesy, men jag tyckte nog att det lyckades ganska bra av de bilder jag sett. Igår hade de gjort Snövit och Askungen och bilderna såg fina ut. Jag skulle vara Törnrosa. Fick till och med ha en egen "Prince Charming", haha. Jag skulle mest ligga på en säng och försöka se cool ut med ögonen stängda. Lite svårt att försöka få till olika uttryck när man blundar. Andra bilden var en beauty där de hade skrivit "Kiss me" på ögonlocken. Inte direkt något jag skulle vilja gå ut med en lördagkväll...

  

(Om mindre än en vecka får jag pussa på min egen "Prince Charming". Wiiiii!) 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Häftigt att du syns på foto på bänken på första bilden. För det är väl du, det där svartvita fotot? =)

2008-04-20 @ 17:00:51
URL: http://tiggersword.blogspot.com
Postat av: Sandra

Cicci: Jomenvisst är det så, tänkte faktiskt inte på det förrän jag redan lagt upp bilden.

2008-04-20 @ 20:16:30
URL: http://www.ambivalenta.blogg.se
Postat av: Anonym

Tjabba!!
Sune tycker att dina ögon är kraftigt färgade och undrar......du har väl inte druckit T-blå????!! (Spolarvätska)

2008-04-20 @ 21:52:57
Postat av: johan.

javisst, du är cool! definitely! ;)

2008-04-21 @ 11:18:29

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0