Söndag med ryskorna

2008-04-13 | 12:45:21

Nu är Sarah, som bott här i lägenheten, på väg hem till Danmark. Vi hade jättekul ihop i fredags när vi var ute och det är så trist att hon åker nu när vi precis lärt känna varandra. Men men, thats life. Om inte annat har vi bestämt att vi ska träffas när jag kommer hem och gå ut i Köpenhamn. Idag kommer dessutom Erica, den andra svenska tjejen som bor här, tillbaka. Hon har varit hemma i Sverige för ett jobb sedan i fredags. Tur det annars hade jag blivit lämnad ensam med de tre ryska tjejerna. Det är inget fel på dem alls, de är trevliga och sådär, men eftersom de inte är så jättebra på att prata engelska föredrar de att inte göra det, och jag är inte direkt någon fena på ryska.

Idag ska jag verkligen bara lata mig. Laga något gott att äta här hemma, läsa lite och sen sova tidigt. Låter som en plan.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0