Jaminsann, hon lever

2008-08-13 | 22:06:03


Jag har:

Målat
Packat
Flyttat
Flyttstädat
Varit i Göteborg två dagar på kurs
Jobbat tolv timmar om dagen sex av de sju senaste dagarna med att bära backar, packa upp, galga, larma, lägga på lager o hänga ut varor
Handlat på IKEA. Tre gånger.
Lämnat tillbaka det trådlösa modemet 
Ätit japanskt i Helsingborg med min hemska bror som behagat komma hem och hälsa på 
Försökt hinna packa upp
Skaffat nytt internetabbonemang
Sovit


Med andra ord: don´t worry, I´ll be back.


Kommentarer
Postat av: johan.

det var fan på tiden! jag lovar att det var fler än jag som trodde du var död! tur för dig att du skickar fina mms - så att jag iaf. visste att du levde...

2008-08-14 @ 00:34:11

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0