Inte så duktig

2008-08-27 | 20:31:24

Den senaste månaden har jag varit världens sämsta kompis och kanske världens sämsta bloggare. Jag har nog lyckats halvbra som flickvän och dotter, men annars är det inte mycket annat som hunnits med. Jobb, jobb, jobb. Men nu får det vara slut på sånt!

På måndag börjar skolan. Japp, jag ska börja plugga. I Lund. Spännande spännande. Hur jag ska hinna med allt jag planerat in har jag inte riktigt schemalagt än, men det ska säkert lösa sig. Dagsplanering heter det visst. Eller veckoplanering om man vill vara ännu duktigare. Jag är inte så duktig. Speciellt inte på det där med att komma ihåg vad som ska göras och när det ska vara klart. Om inte annat kanske man skulle kunna bygga en liten Sandra-robot som får gå på föreläsningar och göra anteckningar åt mig medan jag egentligen står i kassan på jobb. Vore bra om den kunde städa också. Någon som har ett tips?

Igår kväll gjorde jag pannkakor och längst nere i kylskåpet ligger där några kvar och kallar på mig. Med jordgubbssylt och vaniljvisp. Mmm. Då förstår ni säkert varför jag måste springa precis nu.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0