Säng säng säng, sova sova sova, säng säng säng

2008-12-27 | 09:07:41



Jag är så trött! Igår däckade jag först två timmar på soffan efter jobb, sedan hann jag laga lite mat och äta innan jag trillade i säng. Den senaste veckan har jag knappt haft tid att ha något liv, när jag väl är ledig eller inte har något inbokat brukar tiden gå åt till att äta och sova. Ungefär. Fast jag hann med en liten utgång i torsdags. Fastän jag började jobba klockan åtta på morgonen igår. Tröttheten kan kanske bero lite på det..

Mellandagsrean startade inte riktigt så illa som jag varit rädd för. Men idag tror jag det blir desto mer. Fast man kan ju alltid hoppas att folk lärt sig att sprida ut sig lite över dagarna, alla kanske inte kan vara i stan samtidigt.

Nu ska jag jobba. Idag slutar jag en hel timme innan stängning så att jag själv kan trängas med folk i någon butik en stund innan jag åker hem. Och sover.



Bild här.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0