Gordon Ramsay - skicka mig samma vitaminer som du käkar

2008-12-01 | 10:18:18

Jag har funderat mer än en gång på hur Gordon Ramsay har lyckats få tag i en sådan snygging till fru. Han är ju alltid så rå, skriker och gormar och säger fula ord, finns det någon som tänder på det? Dessutom verkar han sjukt arrogant. Jag förstår att det fungerar på hans jobb, jag menar ser man programmet fattar man att vissa av dem som deltar verkligen behöver en spark i häcken då och då. Men håller han på likadant hemma? Jag är väl fördomsfull, men jag hade mer väntat mig någon typ av grottkvinna som kunde dunka honom i skallen så fort han kom hem och se till att sätta honom på plats. Inte en liten, blond, späd sak.

Dessutom har jag undrat hur tusan han ens haft tid att skaffa fyra ungar, är han inte typ världskänd kock, driver flera restauranger, skriver kokböcker, gör tv-serier och designar köksprylar? När hittar han tid att ha ett liv och dessutom ta hand om en relation och fyra småbarn?

Sedan kommer nästa gåta: hur har han då dessutom lyckats bolla (haha) en älskarinna sådär vid sidan av? Och varför? När han nu har en gorgeous fru som väntar hemma? Alltså, vissa saker är beyond my understanding, det märker jag..

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: ja precis... så jäkla dåligt att göra ett ingrepp på någon/något som inte kan föra sin talan. Huvva vilka människor det finns.

2008-12-01 @ 12:45:58
URL: http://mykarma.blogg.se/
Postat av: Eric

Vari ligger det konstiga?

Kvinnor har alltid gillat män med pengar inflytande och kändisskap?

Det är ju ett axiom.

Alla killar vet ju dessutom att det är råbarkade killar som alltid går hem hos (och med) brudarna.

Att tjejer gillar snälla killar är bara ett uttyck i sann PK-anda, man svarar det som verkar mest rätt för stunden.

2008-12-01 @ 17:03:35
Postat av: patrik

Du råkar inte ha sett på "the f word"? där visar dem honom hur han är hemma med barnen och hur jävla go han är med sina barn och fru...Sandra ffs...mer tv åt folket!

2008-12-05 @ 00:22:18
Postat av: Ambivalenta herself

Haha, Patrik jag menar inte att jag tycker illa om honom - jag tycker han är helgrym, men man kan ju inte låta bli att undra hur han är hemma när inte kamerorna är där, med tanke på hur han skriker o gapar på jobbet, eller hur? Och så ifrågasatte jag ju mer var han får sin tid och energi ifrån, OM han nu har en älskarinna, vilket inte alls är säkert att det är sant.

2008-12-05 @ 11:32:04
URL: http://ambivalenta.blogg.se/
Postat av: MalleBrallan

Han är ju bara sådär för att de ska vara bra tv-program

2009-01-12 @ 12:42:36
URL: http://schlynan.blogg.se/
Postat av: Gordon

Gordon rockar :D haha

2009-01-19 @ 00:54:36
Postat av: Calzone

Han har pengar. Kvinnor gillar pengar.

Han kan laga mat. Kvinnor vill inte laga mat.

2009-01-28 @ 12:33:01
Postat av: Niklas

Gordon kanske är lugn hemma JUST DÄRFÖR att han får gorma av sig på jobbet? ;)

2009-03-24 @ 11:22:36

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0