Helgen

2008-02-24 | 22:18:11

Japp, så var helgen nästan slut igen. Men det har varit en trevlig en, fastän den gick snabbt. Vår grekiska buffé i fredags blev hur kul som helst och alla hade med sig olika mumsigheter. Jag blev så mätt att jag nästan sprack.
Igår var vi lata och sega och bestämde oss för att ta det helt lugnt på kvällen, så jag, Marcus, Zara och Robin hängde hemma hos mig och spelade Guitar Hero. Vi tog en liten paus för att titta på melodifestivalen som dock inte var någon superhit. Vi kom iaf fram till att rätt låtar vann den här gången. Great.

Förutom det har vi haft städhelg, först städade vi Marcus lägenhet i Lund igår och idag min i Malmö. Sjukt skönt att komma hem till en ren och fin lägenhet. Dessutom känner man sig så duktig.

Nä, nu ska jag leta reda på en billig flygbiljett och sen är det kanske dags för en liten promenad. Har precis börjat på en 600-sidors bok som jag planerar att bli klar med innan jag åker också, så jag får nog lägga på ett kol. Man vill ju inte släpa med sig en trekilos pappersklump i resväskan om man inte måste.. 

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0