Hej, mitt namn är Astrid Lindgren..

2008-07-24 | 14:23:56

Vi hade en rolig liten tävling på jobb igår. Varje gång man sålde fick man dra en lapp ur en skål och det kunde antingen stå något bra eller dåligt. Självfallet stod det "Oj, vad synd, nu måste du ju presentera dig som Astrid Lindgren i dina fem kommande samtal" på min första lapp. Toppen. Pratar man tillräckligt fort hinner folk inte reflektera över vad man heter. Tur för mig. Pratade i tio minuter med en liten norrländsk gubbe som var himla snäll, han snackade på om Skåne och att det var fint varpå han kontrade och undrade om jag var himla tjock och ful och om det var därför jag inte kunde få något annat än ett telefonjobb. Oh ja men visst sa jag och önskade honom en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Jennsan

Hahaha, fan va roligt. Är detta ett seriöst jobb eller ?! Haha.. Var det ingen som.. anmärkte på det då?

2008-07-29 @ 23:34:15
URL: http://yannii.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0