Jobbe

2008-07-14 | 19:18:07

Jag har fått jobb! Så från och med augusti har jag två. Men eftersom jag håller på att få spader av att bara sitta här själv hela dagarna hoppades jag på att få det här också. På söndag börjar jag. Woho!

Har inte kunnat hålla mig ifrån Myrorna den här veckan heller och idag har jag handlat ännu fler nya böcker.. Nya böcker som inte kommer få plats i den nya lägenheten. Eller jo, men jag får kanske plocka bort några andra. Marcus undrar hur tusan jag ska hinna läsa allt, han tycker inte alls att jag borde köpa en enda ny bok förrän jag läst de jag har. Han fattar ju inte alls hur det funkar det där.. Haha.  

Just nu läser jag "Världens dåligaste språk" av Fredrik Lindström. Sjukt bra om man är intresserad av språk, litteratur och skrivande. Har redan gett mig lite av en annorlunda syn på skrivande och vårt svenska språk. Många fina tankeväckare där. 

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0