Martin Timell, släng dig i väggen!

2008-07-21 | 12:07:54

Jag har helt enkelt inte haft tid i helgen att hänga vid datorn. Jag har målat och tejpat och fixat för fulla muggar. Nu är lägenheten helt vit med en mörkt röd/rosa fondvägg i vardagsrummet och känns hundra gånger frächare och större än när vi satte igång. Varför någon vill ha spygröna väggar och en tråkbrun fondvägg i en pytteliten 25 kvadratare är beyond mitt förstånd. Jag väljer helt enkelt att anta att personen i fråga valt väldigt nogrannt och sedan har det visat sig att färgen inte riktigt var lika fin när den väl satt på väggarna.

Nu ska jag sortera och packa vidare mina bokhögar och sedan är det dags att börja jobba. Första dagen på nya jobbet. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Lilla my

Sjukt bra sandra!!! Får man anställa dig? Behöver lite hjälp här! =)

2008-07-22 @ 16:25:23
Postat av: Hanna

Mwah! Anar jag en liten titelstöld på blogginlägget? :D

2008-07-22 @ 22:03:32
URL: http://cactussa.blogg.se/
Postat av: Jennsan

Vems lägenhet? Din? i Malmö? Ensam? Fan vad jag är efter...haha

2008-07-29 @ 23:35:23
URL: http://yannii.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0