Jobbajobbajooobba

2008-07-23 | 12:34:19

Jag trivs helt ok på mitt nya jobb. Igår sålde jag som tusan, gick över min planerade försäljning med 50% och fick en liten stjärna i kanten. Idag får vi se hur det går, jag lär få högre mål så då blir det svårare. Men det är kul att argumentera med folk, det passar mig bra.

Nu ska jag dricka upp mitt te, sen ska jag försöka sätta igång med att sortera mina kläder, för vi har redan konstaterat att allt inte kommer få plats. Stackars Marcus som är tvungen att stå ut med alla mina prylar.

Kommentarer
Postat av: Jennsan

Vad har du fått för jobb? Telefonförsäljare har jag hajat, men vad? :) Och hur känns det att ha ett... "normalt" jobb igen? Haha

2008-07-29 @ 23:33:38
URL: http://yannii.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0