Sex and the city

2008-06-26 | 22:01:04

Folk får säga vad de vill om den nya SATC-filmen, jag ska i alla fall se den och är ganska säker på att jag kommer älska den. Kläder, accessoarer, skor, rosa drinkar, mat, vänskap, kärlek, smarta framgångsrika roliga huvudrollsinnehavare, jag menar, kan det bli bättre? Sedan tror jag inte att det gör mig varken speciellt mycket dummare eller smartare, möjligtvis får jag upplägg till ett par roliga kommentarer eller en och annan rolig diss, men annars kommer jag nog ut ur salongen som samma person som gick in. Men hur Sex and the city skulle kunna vara bakåtsträvande i kvinnoperspektiv, det har jag svårt att se. Det beror kanske helt enkelt på hur man själv väljer att se på världen? Det finns ju folk som kan klaga på det mesta..

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0