Döden på Manhattan

2008-06-29 | 23:48:03

Fick precis reda på att en tjej jag bodde ihop med i Barcelona och sedan träffade när jag var i Tokyo tog livet av sig igår. Hon hoppade från nionde våningen från huset hon för tillfället bodde i på Manhattan. Kan väl inte säga att jag kände henne så väl, men när vi bodde ihop var hon supersöt. Jag hade ingen aning om att hon var supermodell och gjorde en massa stora kampanjer förrän efter att jag åkt hem. Hon var alltid så söt och jordnära. Vi lagade mest mat ihop och hon älskade att titta på "Spongebob Squarepants" på sin dator. Senare träffade jag på henne på en klubb i Tokyo och vi pratade lite. Det känns faktiskt lite sorgligt trots att vi egentligen inte kände varandra. 



Bilden hittade jag här

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0