Födelsedagskalas

2008-06-14 | 18:14:23

Klockan tio över åtta i morse var jag uppe med tuppen. Marcus bror John fyller år, så vi tog en promenad hem till föräldrarna och joinade resten av familjen för att sjunga och ge bort presenter på sängen. Sedan åt vi frukost tillsammans allihop innan jag och Marcus tog bilen och körde till Lund. Där hämtade vi tv, micro, städgrejer, cd-skivor och allt annat vi skulle kunna tänkas behöva därifrån. Nu har vi precis hunnit hem till fotbollen efter kalasmiddag, fika och kubb. Mitt lag förlorade, men inte hänger jag läpp för det. Jag fick tårta ändå.

Måste man verkligen vara så högljudd bara för att det är Sverige som spelar?


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0