Latmasken uppdaterar

2008-06-23 | 13:13:16

Midsommar började med lekar, fotboll och gräsfläckar på knäna och slutade med allsång och en natt på Tom´s soffa. Dessutom höll jag på att få par första gången jag provade att spela golf. Det är inte illa!

I lördags fixade vi min cykel, men bakhjulet är så snett att jag tror att den ska trilla sönder så fort jag får lite fart. Min enda tanke är "snart trillar nog skruvarna till hjulet av, så ja, ingen panik". Jag kan riktigt se mig själv ligga på gatan utan framtänder. Därför cyklar jag långsamt långsamt. Vi cyklade hem till Marcus morbror och drack cava ihop med resten av familjen och sedan firade vi vidare med födelsedagsmiddag på Casa Mia. Gottgott.

Igår handlade det mest om mat. Först åt vi mysfrulle och tittade på "Bröderna Lejonhjärta" på video. Jag är kär i min nya Mumin-mugg. Sedan åt vi sill och potatis till middag och jag gjorde överraskningsefterrätt. Knyten av smördeg runt chokladbitar som jag sedan stekte i smör. Till det hade jag vaniljglass med chokladkross i. Marcus blev mäkta imponerad. Pluspoäng till mig där, yes! Efter all åska och regn tog vi en liten kvällspromenad. Det luktar så gott ute när det precis regnat.

Nu ska jag träffa fisen och vi ska fika. Det ska bli så trevligt såå.
 


Kommentarer
Postat av: erica

ska börja plugga i lund nästa vår och förmodligen bo i hsb ;) då får vi styra lite servettfester!

2008-06-23 @ 20:34:10

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0