Bazaar

2008-03-06 | 23:47:03

Jag älskar "Bazaar"-affärerna. De finns utspridda överallt här och på ett utrymme ofta inte större än en tobaksaffär lyckas dom klämma in tusentals prylar som kostar från 50 cent och uppåt . Man kan hitta allt möjligt; hushållsgrejer, porslin, elektriska apparater, underkläder, leksaker, smink och parfym. De sistnämda är jag väl aningen tveksam till, men nagellack kan jag aldrig få för många av och idag hittade jag fyra olika roliga vårfärger. Jag älskar färgglada naglar. 

                                                                        

Förutom det fyndade jag nya hörlurar till min mp3 och kryddor. Jag har upptäckt att jag inte kan leva utan curry längre. Jag skyller allt på Marcus.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0