Ensam i lugn och ro

2008-03-17 | 14:24:07

Hey Betty, när kommer du och hälsar på?!

Idag är en latmaskdag och jag ska bara latmaska. Kanske ta en liten promenad. Pilla lite navelludd. Stoffe har börjat på sitt jobb, första dagen, vi får väl se hur det går. Cristina är på en casting. Alex har stuckit till Menorca och kommer inte hem på ett tag. Jag har ansvar för lägenheten. Tvillingarna vet jag inte var dom är, men antagligen ute någonstans. Så här sitter jag alldeles själv i lugn och ro för första gången på jag vet inte hur länge. Det är ganska skönt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjabba!!!
Trodde jag hittat en "hamster blogg" och ville bara fråga lite ang såna animaler. I brist på bur förvarade jag "Sune" (min hamster heter så)i min laser skrivare men efter att min kompis skrivit ut "Windows Server Manual" är Sune borta! Har du nåt tips om var jag ska leta?!
Svara snabbt Sune ska snart ha sin kvällsmat!!
/Ha det!!

2008-03-17 @ 18:25:50
Postat av: Anonym

Hej igen!!!
Sune har kommit tillbaka...vet inte var han hade gömt sig,men när jag kom hem från affären satt han i soffan med hörlurarna och lyssnade på Iron Maiden.
Har sagt till honom att det inte är bra för hans tinnitus...Sune blev sur när jag drog ner volymen.
Nu är han glad igen!!....vi käkar glass och tittar på "Mission Impossible".Han får inte se slutet för då kan han inte sova inatt!!
/Ha det!!!

2008-03-17 @ 19:18:07
Postat av: bettan

Hejhej! Jag är inte Sune, jag är Bert! Men men. Jag ska kolla när jag kan komma. Vem vet, jag kanske blir miljonär pch diselbög?!

2008-03-17 @ 19:56:26

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0