Fashionalbly too late..

2008-03-12 | 15:03:40

Det blev ingen middag igår för vi kom dit försent. Överraskande nog för er som känner mig så var det faktiskt inte jag som var sen, jag var klar i god tid innan, men 20 minuter innan vi skulle vara där kom plötsligt Cristina, Stoffe och våra nya inneboende; tvillingarna Cristina (ja, nu är dom två) och Diana på att de skulle duscha och fixa till sig också. Och eftersom vi bara har en dusch kan det vara lite svårt att hinna. Visst, jag brukar vara fashionably late, det kan jag erkänna, jag är ofta 10 minuter sen eller så. Men Cristina är värre, hon är gärna 45 minuter sen till det mesta. Vilket ibland skapar lagom pinsamma situationer. Men men, vi fick varsitt glas vin och sen blev det istället en tidig kväll, vilket jag inte alls klagar över. Sen när blev jag föräldern i det här sällskapet? Och framförallt: hur gick det till?


Kommentarer
Postat av: yasse

tio minuter!?

2008-03-12 @ 19:33:33
Postat av: Sandra

Nu tycker jag inte du ska vara sån! :P

2008-03-12 @ 21:44:53
URL: http://www.ambivalenta.blogg.se

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0