I säkerhet

2008-03-24 | 03:59:08

Äntligen i säkert förvar i lägenheten igen efter en hysterisk taxifärd med en chaufför som verkade ha knaprat i sig både det ena och det andra. Vi fick dessutom leta i trekvart innan vi överhuvudtaget hittade en taxi och mina stackars fötter är inte speciellt glada. Det enda jag vill just nu är att sitta här och mysa i mina mjukiskläder och mina stora innetofflor, kanske krypa ner under täcket och känna att allt mest är mjukt och varmt. Det har inte varit en varm kväll i Barcelona och mina skor är som sagt hårda och höga. Haha. Vill man vara fin och allt det där... Vi har iaf haft en trevlig kväll, först barbesök och sedan klubb med alla från lägenheten. Men mer om det imorgon, nu orkar jag inte mer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh.. ni verkar ha det så trevligt! och jag saknar er! så det är fritt fram att komma hem nu.. okej?
och vilka fina brillor yasse och johan har gått och köpt.

så att.. kom hem så vi kan leka.
puss
/a.

2008-03-24 @ 14:49:08

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0