Lägesrapport halv två

2008-03-21 | 12:07:09

Klockan halv två inatt såg det ut såhär hos oss:

 

Trött-Johan som rest hela dagen och knappt sovit natten innan somnade på soffan i vardagsrummet, medan Stoffe efter lagom många öl blandat med vin o en liten drink tyckte att han skulle äta upp halva köket. Tydligen åt han upp en och en halv paket choklad, ett rör pringles, tre kinder-sandwichar och efter det började han steka bacon och koka tortellini. Vi hade dessutom redan ätit lite kex och ost tidigare på kvällen, efter middagen, så man tycker ju att där inte borde få plats hur mycket som helst.
Själv hade jag redan hoppat i mina mjukisar, ready for bed.

Kommentarer
Postat av: Brotti

Känner igen den där positionen på mannen med stängda ögon. Sova kan du göra hemma!

2008-03-21 @ 21:28:28
Postat av: Anonym

Tjabba!!
Hur är läget i Barca??! Här hemma i Svennarnas rike är det kallt,fuktigt och rent j-a bedrövligt.Jag och Sune skulle egentligen ut och joggat en runda (och kollat brudarna naturligtvis) men inställde när Sune gick på näsan i en våt hal fläck utanför ytterdörren. Fyra morrhår blev tilltuffsade och Sune intog pga chocken ett apatiskt tillstånd framför hallspegeln endast stirrande på sin röda näsa.
Efter tre timmar och en fuktig spegel fick jag muta honom med glass. Sune är nu på gott humör igen och pluggar på sin kvantfysik!
Hoppas allt är bra!!!!
/Ha det!!

2008-03-22 @ 02:42:15

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0