På ett plan till Barcelona

2008-03-11 | 11:26:51

Just precis nu borde Stoffes plan lyfta, så om tre timmar är han i Barcelona. Det ska bli riktigt skoj att få lite sällskap hemifrån och allt som får tiden att gå fort och saker att hända är välkommet. Ikväll är det dessutom Buddah-middag igen så han har verkligen valt en perfekt dag att komma. 

Min älskling har tenta på lördag och sitter just nu i Malmö och försöker plugga. Klarar han tentan kan han komma hit och hälsa på i början av april, gör han inte det kan han inte komma förrän i slutet. Snacka om press. Hihi. Stackarn. Jag är så glad varje dag jag slipper tänka på tentor och läxor och skolstress och jag ska nog passa på att njuta så länge det varar för förr eller senare blir det väl till att låsa in sig på nån högskola i vilket fall som helst. Jag ska bara bestämma mig för vad jag vill göra först. Och eftersom jag är ambivalentast i stan är det nog lättare sagt än gjort..


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0