Trött

2008-03-03 | 23:51:14

Ungefär såhär:

image13

Har bara haft en casting idag och varit uppe på agenturen och sagt hej, men av någon anledning är jag jättetrött. Sov till och med en liten stund mitt på dagen, vilket hjälpte för tillfället, mot min sjuka huvudvärk framförallt. Kanske är det vädret, för idag har det varit molnigt och sedan lite duggigt.

Ikväll har jag fått en rumskompis som bara ska stanna en natt och så har det flyttat in en tjej till i ett av dom andra rummen. Nu är vi med andra ord 6 tjejer i lägenheten. Men det är ganska trevligt med liv och rörelse runt omkring. Folk som sitter och snackar och lagar mat i köket. Mysigt.

Nä, nu orka jag inte mer. Gonatt.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0