Åka tåg o åka hem

2008-05-13 | 22:43:19

Imorgon ska jag jobba i Padova och det tar två och en halv timme att åka dit. Jag antar att det tar lika lång tid tillbaka. Fem timmar tåg. Fast det är i och för sig lite skön omväxling från att springa på castingar hela dagen. Jag har laddat upp med ny chicklit som jag lånat av Erica och så får jag ta med mig lite mellanmål. Nästan som när man var liten och åkte på skolutflykt. Haha.

Jag hoppas verkligen att jag kan åka hem en liten runda över helgen, skulle behöva komma hem och ladda batterierna lite, tvätta och sova i min egen säng. Träffa min älskling, mina vänner och min familj. Fira min födelsedag med folk som faktiskt bryr sig.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0