Golf

2008-05-18 | 21:59:46

Igår var jag med när Marcus, hans mamie, lillebror och kompis Robin spelade golf. Eftersom jag aldrig spelat fick jag inte vara med, men det var kul att bara gå med och titta på också. Jag är ganska nyfiken på det där med golf. Nästa gång ska vi åka ut själva så att jag också kan prova lite. Jag är lite feg när det är så mycket folk med. Alicja och jag har snackat om att prova spela lite ihop och det hade varit kul. Känns lite roligare att börja ihop med någon som ligger på samma nivå som man själv och inte med någon som redan spelat i över tio år...

image280


Kommentarer
Postat av: bettan

Jag gillar det inte. Snart kommer du gå runt i EXTREMT fula rutiga shorts och spela golf. Fy fan!

2008-05-19 @ 20:37:37

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0