Hem ljuva hem

2008-05-16 | 23:44:58

Jag är så glad att jag är hemma! Det är inte alls fel att bara sitta i soffan med älsklingen medan han tittar på hockey och jag internetnördar. Oj, nu blev det mål. Vi har ätit middag och sen sorbet till efterrätt. Gottgott. Jag har hunnit träffa Alicja också, hon hoppade på mig när vi var på väg hem med all den tunga packningen och höll bokstavligt talat på att ge mig en hjärtinfarkt. Oooo, det var så kul att se henne, jag har saknat mina fina vänner!

Det första jag tänkte när jag klev in i lägenheten var "Oj vad här är rent och fint. Och titta, vad fint golvet ser ut!" Typ. Man kan gå barfota utan att se ut som man gått utomhus.



Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0