Jag är en gammal tant

2008-05-20 | 10:32:01

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nä det är ingen vanlig dag för det är Sandras födelsedag, hurra hurra hurra!
Eller ja, det var igår, men då kunde jag inte skriva för internet fungerade inte, så jag får ta igen det nu.

Jag hade en jättefin födelsedag, fastän den började med att gå upp klockan sju och tvätta för att sedan fortsätta med lite städning av köket. Efter det gick vi en runda på stan och jag gick upp på agenturen och sa hej. Vi hann med lite shopping på H&M och på Lagerhouse köpte vi en bok: 1001 drinkar. Så nu jäklar ska här blandas. Men vi ska nog inte försöka testa alla på en gång. Får kanske sprida ut det på ett par dagar.. 

Klockan 6 träffade vi Alicja för hon hade köpt ett bord med fyra stolar som hon behövde hjälp med att bära hem. Sedan bjöd hon på té vid sitt nya bord. Fint. Vid åtta slutade Zara jobba och då hade vi precis börjat laga middag, så hon kom upp en runda och satt och snackade medan vi med ett halvt öga tittade på tv. Sedan myste jag och Marcus mest hela kvällen, jag fick massage och fina underkläder i present.  


Kommentarer
Postat av: Alex Wugk

Grattis, grattis gammla du!

2008-05-21 @ 09:27:49

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0