Jobb å sånt

2008-05-14 | 22:06:28

På min lista över det äckligaste som finns kommer makeup-artister som först röker och sedan kladdar en i ansiktet med fingrarna, utan att tvätta händerna innan, relativt högt. Nu vet jag också hur det känns att bli hårdhänt målad på ögat med kajalpenna. Ja alltså, inne på ögonvitan, inte huden runt om. Annars har det varit en bra dag, alla var trevliga och nöjda och bilderna blev fina av det jag kunde se. Dessutom var det trevligt att åka tåg och komma iväg från Milano lite.

Nu är jag jättetrött. Resande har oftast den effekten på mig, oavsett om jag bara rest ett par timmar och även om jag sovit hela vägen. Så inatt kommer jag nog sussa gott.

Kommentarer
Postat av: Jennsan

Usch. Hatar att bli sminkad av andra runt ögonen. låter hemskt.

2008-05-16 @ 15:44:26

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0