Chips

2008-11-13 | 23:46:01

Jag inbillar mig hela tiden att mormor skulle kunna tänkas komma in i butiken. Kommer på mig själv med att till och med stå och hoppas att hon gör det. Jag håller kanske på att bli galen ändå....?

Ikväll har vi haft VIP-öppet. Mellan fem och åtta har man kunnat handla 30% billigare. Dessutom har vi halva priset på rea-priset. Ni kan säkert tänka er hur det sett ut. Jag skulle kunna beskriva det med ett ord; röra. Salta pinnar och godispapper på golvet. Och kläder överallt. Speciellt där de inte ska hänga. Men det är kul för det mesta ändå, de flesta kunderna är faktiskt trevliga och glada. Och vi fick tårta. Gott.

Varför är alltid chipsen längst ner i pringles-asken godare? Man måste ju äta alla de där som är överst innan man kommer till det riktigt goda. Jag är säker på att det är ett knep, ju längre ner man kommer desto svårare blir det att sluta äta. När burken är slut vill man helst springa iväg och köpa en ny direkt. Lurigt I tell you!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0