Dagens jobb

2008-11-08 | 00:13:37

Jag vaknade försent, stressade som tusan, hoppade över frukosten och hann precis med bussen - och vad händer? Såklart blir den tio minuter sen till centralen och jag missar tåget till Köpenhamn ändå, vilket innebar att jag omöjligt kunde komma i tid till jobbet. Så jag fick snällt ringa fotografen och be om ursäkt och säga att jag blev sen. När jag väl kommer fram är ingen större skada skedd. Inte innan jag tar av mig mössan. Det är då de inser att de bokat en tjej med kort hår när de väntat sig någon med långt. Jahapp. Men det löste sig fint ändå. Bilderna såg fina ut så jag hoppas verkligen de var nöjda.

Nu ska jag sova. De senaste dagarna har jag bara velat gå i koma. Ett par dagar bara? Trött trött trött.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0