Är man upptagen så är man

2008-10-19 | 21:09:02

I fredags jobbade jag i Köpenhamn, sedan hade vi afterwork på jobbet med vin och snacks. Därifrån stack jag direkt med Sabina till Limhamn där vi hälsade på hennes katter innan vi mötte upp grabbarna hemma hos Johans kusin. Efter det blev det slagthuset och dansa dansa. Lördag var min första lediga dag den här veckan och jag tänkte plugga, men tji fick jag. Vi flyttade grejer från Marcus lägenhet i Lund hem till mamma i Helsingborg och sen hann vi precis hem om innan vi skulle vidare till norsken (nej, han heter inte det egentligen, det är väl inget namn eller hur?) där vi spelade beer-pong i källaren och shottade tequila rose. Klockan lagom hoppade vi in i en taxi och åkte till White, där det verkade som folk försökte slå någon typ av rekord i dryghet. Vi hade kul en stund och sedan träffade jag oväntat på Johan och Susanne, mycket trevligt. Idag har jag jobbat och sedan handlat middag. När jag kom hem sjönk jag ner i vår mjuka soffa och har inte rört mig nämnvärt därifrån sedan dess. Det är en och en halv vecka sedan jag fick mina böcker. Jag borde vid det här laget läst ungefär 500 sidor. Jag har inte öppnat böckerna än. Hur tror ni det kommer gå?


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0