Jag är en vekling baby

2008-10-20 | 21:45:02

Okej, jag har sjunkit ungefär så lågt som det överhuvudtaget är möjligt. När jag var tillsammans med Martin gjorde jag klart och tydligt för honom att om vi någonsin flyttade ihop skulle vi INTE ha någon MFF-dörrmatta, halsdukar på väggen, himmelsblåa påslakan eller tröjor på väggen. Big nono.
För två dagar sedan kom Marcus hem med två Redhawks-påslakan. Han hade fått dem av sin mamma. Dessutom bad han snällt. Jättesnällt. Med de där bruna hundvalpsögonen. Så vad ska en flicka göra? Suck.
Jag är en vekling, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Alicja

ni borde skämmas!

2008-10-21 @ 10:23:06
URL: http://alicja.blogg.se/
Postat av: Andy

Om jag nagon gang kommer hem till dig och far syn pa en MFF flagga kommer jag fa frispel. MVH Din bror

2008-10-22 @ 12:40:53
Postat av: Ambivalenta herself

Nejnej, inte MFF, MIF. Hockey brorsan. Och vad jag vet håller du inte på något speciellt lag, så det borde väl vara ok bara de kommer från Skåne, eller what say you? ;)

2008-10-22 @ 19:00:50
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0