Sunday sunday sunday

2008-10-05 | 14:43:32

Sitter och spanar på hela veckans Idol-repriser. Just nu är de inne på avsnittet som jag redan sett, så jag är lagom intresserad. Dessutom har man ju läst om hur det går på aftonbladet redan, så man kan väl säga att överraskningsmomentet är lost and gone. Marcus är på gymmet och om en timme ska jag ta bussen och möta upp honom för födelsedagsmiddag hemma hos hans mamie. Mys.

Igår hade vi som planerat drinkkväll och gjorde allt utom just Cosmopolitans. Fidel Castro är en gammal favorit, men nu hittade vi också en ny; Berry Azz. Bara namnet säger allt, kan det vara annat än gottgott? Utgång orkade vi inte med så vi nöjde oss med att se "Sex and the city"-filmen. Jag vet inte om jag varit känslomässigt blockerad den sista veckan eller vad som är på gång, men så fort chansen kom och något var antingen sorgligt, romantiskt eller helt enkelt bara lite fint lipade jag som ett litet barn.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0