"Mobilblogga direkt" - are you kidding me?

2008-10-08 | 22:20:48

Nyss hemkomna från hockeyn. Skitmatch. Marcus är arg. Haha. Nu planerar jag att dricka te och värma min vetekudde i micron för lite extra värme. Mmm.

Skoj att det här med mobilbloggande fungerar. Lite synd dock att det tar ungefär femton timmar innan de kommer upp. Med andra ord borde det jag skickade i morse vara här någon gång i natt. Keep your eyes open people. Jag är säker på att Kenza inte har det här problemet. Hon har säkert någon typ av VIP-kort hos blogg.se och har företräde framför oss andra mesar som inte har över 20 000 besökare om dagen. Fusk.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Min mobilblogg uppdateras relativt direkt... Som Någon liten minut efter att jag publicerat det i phonen. Men för det mesta tar det bara en halv minut, sen kan man uppdatera sin blogg och så finns inlägget där. Jag kan även gå direkt till bloggen, i mobilen, och se inlägget där..



Hur är blogg.se i övrigt? Är du nöjd med den?

Jag kör ju på blogspot.

Kul med mobilbloggar iaf! Hoppas dagen varit bra!

Kraam!

2008-10-09 @ 20:39:43

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0