Dumpad

2008-09-28 | 02:02:24


Efter lite snack och smörgåstårta lämnade vi partyt och de andra grabbarna åt sitt öde och hyrde istället en film. Den enda komedin på hyllan som såg ut att vara värd pengarna var "Forgetting Sarah Marshall" (eller "Dumpad" som den heter på svenska, varför är alltid översättningarna så kassa och tråkiga..?). Den visade sig vara helcrazy och sjukt rolig, jag tror inte jag skrattat så mycket åt en film på länge. Dessutom är igenkänningsfaktorn hög om man någonsin blivit dumpad och till följd av det varit allmänt patetisk.

filmens hemsida kan man räkna ut sitt hawaiianska namn. Mitt är tydligen Alekikanakala. Hade det inte varit för att jag skriver ner det här hade det inte funnits en chans att jag kommit ihåg det. Från och med nu behöver jag alltså bara slå upp det här inlägget om jag någonsin skulle ha nytta av det. Oj vad bra.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0