Morrnmorrn

2008-09-28 | 11:39:10

Precis innan jag vaknade drömde jag att jag redan hade gått upp och hittat dörren halvöppen. Någon hade varit inne i lägenheten under natten och stulit saker. Konstigt nog hade de mest tömt garderoben där vi har jackor och skor och låtit bli både datorer och pengar, men det var obehagligt nog ändå. Jag tror det är ett tecken på att jag inte riktigt känner mig helt safe här alldeles själv nu när Marcus stuckit till Spanien. Å ena sidan hoppas jag veckan går fort så han kommer hem, fast jag har ju å andra sidan tenta på torsdag och det är bra om dagarna sniglar sig fram så jag hinner läsa så mycket som möjligt. Hittills har jag mest varit en riktig latmask

Nu ska jag iväg till jobbet och sedan är det direkt därifrån till plåtningen för C-book, hårboken som är anledningen till min nya friss.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0