Provat något nytt?

2008-09-10 | 23:30:08

"Var kan jag hänga den här?" Tja, vad sägs om att hänga tillbaka den där du tog den för fx#*§e!!!!
Det är då man önskar att man kunde säga "Du vännen, slå en kik på alla kläder som hänger fel och hur fulla provrummen är. Sedan kan du säkert se alla räcken med nya kläder som ska hängas ut. Ser det ut som jag har tid eller ser det ut som att du kanske skulle kunna lyfta din feta baksida och göra det som alla andra latmaskar inte orkar och faktiskt hänga tillbaka det själv?" Men det gör jag naturligtvis inte. Nej, jag tar fram superlenahonungsrösten och säger "Javisst, lägg byxorna här så tar jag det."

Kommentarer
Postat av: johan.

jag vill inte vara en dummis - men jag vet, for obvious reasons, att du Också har varit en av dem som har kommit ut ur ett provrum med ett (eller 6+3, iom. att H&M bara har sådana lappar med hur många plagg man har med sig in upp till 6 får du ofta två sådana) plagg och sedan kommer ut och snällt ger allt till tanten som står och viker kläder precis utanför... :P löwe u

2008-09-10 @ 23:55:46
URL: http://www.abagofpeanuts.blogspot.com
Postat av: Jenka

hahahaha. håller med johan.



men ja... du jobbar på kap...al (hur stavas det?) eller hur var det? haha. för fan sandra, när ska vi träffas?

2008-09-13 @ 00:59:32
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Ambivalenta herself

Alltså, för att försvara mig vilket jag tycker att jag får, så försöker jag alltid så gott jag kan hänga ut kläderna själv. Men visst har jag också gjort så, såklart, det har nog de flesta som är ute och shoppar. Jag blev bara så trött just den här dagen eftersom vi hade MASSOR av annat att göra och just därför hade vi tagit bort räcket där folk normalt får hänga sina provade kläder.

2008-09-13 @ 12:10:23
URL: http://ambivalenta.blogg.se/
Postat av: PS från hon den där

PS: japp, Kappahl jobbar jag på och du är välkommen att hälsa på när du vill min Jenkadarling! Dessutom tänkte jag mig faktiskt en liten tur till Borås någon helg, nu när jag faktiskt kan planera mitt liv. Puss!

2008-09-13 @ 12:15:10
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0