Snällheter

2008-09-14 | 17:51:25

Jättesnällt verkligen av honom att smita in om jobbet för att lämna banan och busskort till mig och upplysa om att han lämnat en äggamacka åt mig i kylen. Jomenvisst, halv fem är jag hemma och där står den, komplett med kaviar och allt. Problemet är bara att jag börjar ana anledningen till dessa snällheter. Det ligger nämligen ett tomt glasspaket i soppåsen. Banan och choklad. Jag känner igen det. Det har också försvunnit lite mer än en halv pizza ur kylen. Hmm.. Kan det ha ett samband möjligtvis?

(Det kan också vara så att han försöker hjälpa mig att vara nyttigare. Vilket jag faktiskt behöver. Han har nog inte tänkt så., men jag kan ju tänka så. Vad snällt.)

Kommentarer
Postat av: MADELIÑO

~~~~~~~~~~~~~~~~

MADELINO SVARAR!

~~~~~~~~~~~~~~~~

Haha mhmm, bakfyllor är ju inte de härligaste i livet.... ;(



Kram

2008-09-14 @ 21:23:09
URL: http://madelino.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0