Surt sa räven. Äh..

2008-09-15 | 19:09:05

Idag är jag sur och grinig och allmänt skittråkig. Jag har varit ledig och spenderat dagen med att plugga och sedan varit på föreläsning i Lund. Jag är hungrig men inte sugen på mat, trött men har inte tid att sova, behöver plugga men är seg i huvudet och så har jag till på köpet fortfarande den där förkylningen som spökar. Med andra ord är jag en riktig pain in the ass. Please don´t get in my way.

Något kreativt jag iaf lyckats med är att komma på att slickar man på en ahlgrensbil och sen fäster den någonstans så sitter den kvar. Typ på min läpp. Eller på Marcus kind. Sen kan man äta den därifrån. Eller bara leka att den kör runt där på en osynlig motorväg. Men nu är bilarna också slut. Allt är emot mig..

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0