Poopoopidoo

2008-09-05 | 08:32:12

Förra veckan hade någon bajsat i ett av provrummen. Och det var inte så att någon råkat släppa en liten fis, nejnej, en stor Grand Danois-hög mitt på stolen. Kul för den som upptäckte det. Ännu mera kul för den som fick städa upp. Kanske inte. Fast ganska roligt blir det ändå när man tänker sig hur personen i fråga gått till väga.
Jag kan inte låta bli att undra vilken typ av människa som gör en sådan sak. Jag hade då hellre gjort i byxan, det är en sak som är säker. Helst hade man ju velat höra historien bakom. Var personen t.ex. jättenödig och sprang in i butiken just för att hitta en lämplig toalett? Eller kom någon helt enkelt på medan de provade brallor att "nä tusan, jag ska nog bajsa lite på stolen när jag ändå är här!"? Jag tror ju knappast att personen i fråga snubblade och råkade prutta till av överraskning..
Jag hoppas iaf att det är en sådan sak som händer en gång och aldrig mer. Nästa gång kanske det blir jag som får städa. Hemska tanke. Så snälla, om det nu är någon som funderat på att testa - gör inte det. Det blir mest en massa kladd.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0