Kär - i en robot!

2008-09-09 | 00:00:22

Jag är kär. Sorry älskling, men vad ska man göra. Jag är kär. I en robot vid namn Wall-E. Oh herregud vilken söt film!

Idag är det 9 månader sedan jag och lurisen blev ihop. Det firar vi med fin bananochchoklad-glass och filmmys. Till det har vi kex. Klassiska Wafers som får en att tänka på när man var liten och det var sommar och mamma tog med en till stranden. Där fick man kallsupar och drack saft och käkade Wafers fulla med sand så det knastrade i tänderna. Det bästa var när man råkade tappa dem i vattnet, sedan i sanden och så blev man sur på mamma för att hon inte lät en äta den ändå. Vilka tider!

Usch vad jag blev kissnödig. För mycket saft kanske...?

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0