Johnny left over the sea..

2008-09-09 | 23:39:13

Nu har Johi flyttat till London. Jag vet inte hur länge han ska vara borta, det vet han nog inte själv, men det känns som att oavsett hur länge det än blir är det för länge. Jag och Zara pratade om det tidigare ikväll och det känns inte riktigt som man fattat förrän nu att han faktiskt skulle åka. Johi med de ständigt storslagna planerna. Och så plötsligt är han långt bort i England. Eller ja, långt och långt, vi har redan börjar planera när det vore lämpligast att hälsa på, men ändå.

Idag var en man inne och handlade strumpbyxor av mig. Jag såg i ögonvrån att han väntade med att gå fram till kassan tills Ilir gått sin väg. Fick en liten känsla av att det inte var frugan han var ute och handlade åt. Men vad vet jag. Extra shiny var de iaf. Hoppas han får en trevlig kväll för han verkade himla söt när han sa hejdå.

Kommentarer
Postat av: johan.

Vad speciell man känner sig som får en rubrik tillägnande sig. ni kan följa vårt äventyr via blogglänken - crille skriver, jag ska försöka bidra med bilder. jag ser fram emot att se Er Här!



p.s. jag tror mannen skulle ha dem till att råna en bank med, du får hålla koll i media, du kanske får en anledning till att ringa in till Hasse Aru på Efterlyst, 08 - 702 00 90 (ja, jag kan det, haha)

2008-09-10 @ 23:42:56
URL: http://www.abagofpeanuts.blogspot.com

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0