Dagens plåtning

2008-09-29 | 00:22:21

Okej, det har kanske blivit lite väl många bilder på mig de senaste dagarna, men jag tar mig den friheten eftersom det här faktiskt är min blogg. Här kommer lite bilder från dagens plåtning, tagna med min usla mobilkamera, men det är bättre än inget.

Johan putsar och klipper det sista Sista stylingen innan det är dags att plåta.  

Johan vet precis hur det ska vara. Jag är sjukt nöjd. Dessutom fick jag med mig lite fina hårprodukter hem och jag som annars är urusel på att fixa håret ska verkligen försöka fixa och trixa lite. Jag har förstått att de här grejerna ska vara lite som en Rolls-Royce bland andra hårprodukter, så jag får nog verkligen anstränga mig och inte låta dem stå oanvända..


Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

kändes det inte galet att klippa av allt det långa?

2008-10-01 @ 00:19:44
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Ambivalenta herself

Jo visst kändes det konstigt! Känns fortfarande lite skumt i nacken ibland, nästan som om bakhuvudet har "somnat", sådär pirrigt, när det kommer vind och sådär :P

2008-10-01 @ 15:50:00
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0