Jag har egentligen inte tid men det känns som jag är lite tvungen att berätta vart jag har tagit vägen..

2009-04-25 | 10:58:29

Jag vet att jag varit sjukt kass på att blogga de senaste veckorna. Jag skulle kunna skylla på det fina vädret eller att vi har sjukt mycket att göra på jobb, men egentligen handlar det nog mest om att jag är aningen lat och oinspirerad. Idag kommer Alex hem efter ett och ett halvt år som superkock i staterna och vi kommer stå på flygplatsen och vinka när han kliver av. Men ska vi hinna dit så måste vi käka frukost och ta en dusch NU. Jag har med andra ord inte tid just nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Saaandraaa - kolla din mejl :P

2009-05-01 @ 22:20:09
URL: http://cactussa.blogg.se/
Postat av: Andy

va fan laver du krafthelvete maend. sku kun si du er en fiskefjaes, mange takk

2009-05-02 @ 21:24:01

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0